GLAD PÅSK





idag vaknade jag hos fina jenny, sen var de
till att äta påsk mat där.

om några timmar blir de till att åka till mina fina alexander
(övningsköra) - " jag är sjukt bra på de så ni behöver INTE ta undan
era brevlådor, dock drömmer jag alltid att jag pajar mammas bil.

- undra just om den drömmen vill säga mig någonting.

iallafall så blir myspys hos min man ikväll och antagligen imorgon,
nu får vi se, blir de "göra ingenting" som vi alltid bestämmer att de INTE ska bli.
eller ska vi revolutionera världen och göra något storslaget..
vad tycker du mr. skoglund?


mitt hjärta och jag .


måste även säga att någon fantastiskt (eller ngt?)
precis hände.. jag fick näsblod för andra gången i hela
mitt liv!
jag tror detta är ett tecken på.. att jag borde gå och duscha?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0