markus krunegård - hollywood hills

tjenix..
idag är jag helt vit, nej inte för att jag inte solat
på länge utan för att jag målat hela dagen .. med vit färg!



och vet ni va, snart är mitt rum helt klart.. jobb och slit är
snart över och jag får en ny säng! helt otroligt.

nu målar mamma de sista, inget ont om min mamma men böööölröv
nr1: mamma - "ah, annie mitt största problem, eller .. jag skulle damsugat! "
annie - " men mamma jag damsugade där nyss ju!
mamma - " ah men jag menade i hela huset! "
(mmm, ofta jag damsugar hela huset bara för att du målar lite till mig)

nr2: (mamma) - jag har lite ont i benen, de är jobbigt att böja mig ner
(hmm, okej mamma jag fick en super lårkaka igår och kan knappt gå ordentligt - jag målar ändå)
(annie) - vill du ha en stol att sitta på?
(mamma) - nej de är lungt!

(HÅRD SOM STEN)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0