nickelback - how you remind me

godmorgon i stugan.
i vanliga fall hade jag suttit på
skolbussen nu, och varit påväg till skolan!
så är icke fallet idag, jag ligger nu i min säng i
en gosig stickad tröja och glor in i datorskärmen!

igår var en skit kväll och natt,
var allmänt yr, ont i huvudet & illamående!
och natten slutade precis som väntat..
(HAHAHA, jag är så bra - hoppas ni fattar
för jag orkar inte skriva att jag spydde i min blogg)

anyway, mår väll hyffsat igen egentligen.
känner mig lite tom (så vitsigt)
fast tror denna tomhet beror främst på hunger..!
fast jag vågar inte äta right now, inte för
jag tror jag är kräksjuk - men man vet aldrig.



(gjorde "vilken glass är du?-testet" på facebook - iiih)

Kommentarer
Postat av: Jönseriet :P

Kräksjuk och piggelin samtidigt? :P

2010-04-07 @ 21:46:51
Postat av: Jönseriet :P

Kräksjuk och piggelin samtidigt? :P

2010-04-07 @ 21:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0