she likes me for me - blink182

att sitta och prega in 50 gloser i skallen
på en eftermiddag är INGENTING jag rekommenderar !

och inte nog med denna plåga är de någon
tyskjävel som addat mig på msn precis.
och 2 min efter ....

...vårt samtal översatt till svenska:

(t-j) - vem är du?
(annie) - annie, och du?
(t-j) - jonatan, känner jag dig?
(t-j) - vart kommer du ifrån, ålder, hur ser du ut?
(annie) - varför addar du mig om du inte vet vem jag är?
(t-j) - va, har jag addat dig?
(annie) - ja?
(t-j) - var de längesen eller, den senaste jag addade var mitt x och
de var för ngn månad sen. 

(annie) - nej två minuter sen!
(t-j) - jaja, vi borde nog inte prata men de är rätt kul att prata
(annie) - jag har inte tid, jag pluggar... kanske någon annan gång!
(t-j) - får jag bara fråga, hur ser du ut?
(annie) - ehum, varför bryr du dig?
(t-j) - jag är nyfiken, du kan typ berätta:

om du är svart/ vit
lång eller kort
kurvig eller smal
vilken hårfärg du har!
(t-j) - jag kan svara på samma frågor!
(annie) - nejtack.
(annie) - jag är vit, jag är lång, jag är ganska smal, jag har brunt hår!
(t-j) hihihihihihihihihi
låter "pretty"
(t-j) har du fler bilder någonstans?
(annie) - nej


(t-j = tyskjävel)

jag är inte en sådanhär suris i vanliga fall, men hatar folk
som inte förstår en hint - jag vill plugga, jag har inte tid med dig!

ANNIE VARFÖR SVARADE DU PÅ HONOM DÅ?
- jo för att jag skulle ha något roligt att skriva i bloggen
, jag offrar mig för konsten!



Kommentarer
Postat av: Jönsson

Du skulle sagt något häftigt typ "do bist eine krankensvester!"

2010-04-07 @ 21:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0