usher featuring will.i.am - omg

will.i.am är fan ta mig fenemenal, han är med i alla topp låtar alltid!
kärlek till honom!




woff woff
har haft huset för mig själv nu i 2 dagar eftersom min mor och far
har åktiväg till border shop och tyskland!
nu när jag har huset för mig själv har jag plötsligt förstott
vilket jävla meck de är att ha hus, och därför bestämt mig för att inte flytta hemifrån!
varför:

 1. jag har städat in princip hela dagen, huset ser fortfarande ut som skit!

 2. jag gör inte god mat! kommer få leva på stuvade mackaroner och ceasar sallade (dom ända två rätterna jag kan göra)

igår var iallafall min fina alexander hos mig, och vi gjorde mat tillsammans och
åt massa godis tillsammans och kollade på disturbia tillsammans!
problemet med att vara ensam hemma är att mamma och pappa
inte kan skydda en från läskiga filmer och eftersom disturbia är lite halv creapy
slutade kvällen med att vi låg och lyssnade efter konstiga ljud.

nu drar jag nog upp till johanna för lite lördagsmys i de tysta
 för imorgon är de dags för jobb! där av ingen super festande,
haha som om jag brukar super festa!?

woffwoff


 ha en forsatt bra dag - pyss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0