jumping all over the world - scooter

uppdatering på gång.
här ligger jag och fryser om tårna, och mina
fingrar är som russin (HAATAA!!) 

har precis duschat , efter en lång hård fotbollsmatch
som slutade i förlust (4-0) .
men med exakt 10 spelare i laget (och 11 ska vara på plan)
så är detta en godkänt resultat.
/ super resensent annie lönnberg

annars då, jo minsan!
som många vet så läser jag en hel del bloggar.
jag gillar att finna min inspiration därifrån och min främsta
inspirationskälla är http://lisaplace.devote.se



lisa har snygg stil , och i hennes stil ingår nästan alltid ringar!
annie vill också ha ringar så hon har letat, och detta är favoriterna!
dom tre silvriga till vänster ska bli mina inom kort är de tänkt!

en sak till innan jag lämnar er för idag
- de är 15 veckor och en dag till jag fyller 18 kick ass år !
yeeeey bara 106 dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0