lars winnebäck - kom ihåg mig

god morgon - -eller ska man säga god middag?

sitter och tittar på wall-e på disney channel,
jag vill ha en wall-e, guuud vad söt den är!


vad har mer hänt?
jo juste, jag har käkat världens minsta glass idag..



.. inte för att vara en tråkig person.. eller något!
men vem gör en sån liten glass?
till vilken nytta liksom, sen att min mamma är
typ helt förälskad i allting som är i mini-format..
dom som gjort dessa glassar borde tacka min mamma
eftersom hon lär va den ända som köper dem!

puss och kram - och lid nu dagen ut!
de är faktiskt lång fredag!


Kommentarer
Postat av: Jöns igen!

Små glassar = Wondershön!

2010-04-07 @ 22:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0