the hooters - 500 miles

idag tänkte jag berätta om mannen i min dröm
och mannen i min mardröm.
tänkte egentligen ta de på engelska - the man of ma dreams
and the man of my mardreams, blir inte riktigt lika bra.
här kommer dom iallafall...

the man of my dreams


självklart är de min man, min självfrände (pft..), min alexander the man of my
dreams. även om han inte visar de överdrivet ofta har han ett enormt hjärta
och är verkligen mån om alla. han är helt enkelt fantastisk på alla sätt
och jag är så glad att jag har hittat honom.
du är underbar mitt äpple!


the man of my - mardrömmar!




kanske inte så många som har sätt denna filur innan, men detta är kevin från filmen sin city.
varje gång jag är rädd på natten, när jag ska hem från
någonstans och de är mörkt, när jag ligger ensam i min säng och ska sova
eller något annat liknande och tänker på denna kille blir jag vättskrämd.
töntigt right - en kille med lysande glasögon om läser biblen.

men saken är den att hela historien med kevin är läskig, tycker jag iallafall!
kevin är snabb och tyst och när han ska slåss får han långa äckliga naglar som
han rivs med!
och de värsta av allt han äter människor!!!!
han äter dom del för del och låter offren titta på medan han äter dom, i slutändan
sparar han huvudet och hänger upp de som en troffé i fängelsehålan där han
håller sina fångar / sin mat.
de låter inte läskigt, men kolla filmen och kän hur en kall kår går egenom  kroppen när han
dyker upp... !!

dock blev de lite mindre läskigt när jag insåg att de var elijah wood (frodo) som spelar
denna äckliga varelse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0