leann rimes - right kind of wrong

i detta inlägg ska jag berätta om de som
jag just nu anser som ett stort problem i min
och andras vardag... nämligen:
envetna jävlar!

vad är en enveten jävel:
jo, en som INTE förstår pikar och tror
alltid att världen cirklar runt dom.
dessutom jobbar dom främst framför datorn
och vid mobilen.

första tecknet när man inte har lust att prata
med någon är att man inte svarar när de skriver på msn,
facebook och liknande.
vad en enveten jävel gör att han nöjer sig inte där utan

- hej
(inget svar)
- hepp, vad tråkig du var då
(inget svar)
- hallå
(inget svar)
- men skit i de då
(inget svar)

jag vet inte hur vanligt folk reagerar, men om jag skriver och
personen inte svarar (detta gäller inte min pojkvän, utan där skiver
jag tills han svarar.) känner man sig lite "dissad" och därmed
fäller man svansen mellan bena och känner sig avtrubbad och oälskad!
HAHAHHAHA -

ett annat kännetecken på denna bistra djurart
är att envetingar ofta inte tar ett -inte svar- som en
diss utan försöker förklara de.

-hej, hur är de?
(inget svar)

*en timme senare*
- varför svarade du inte?
/för att jag inte pallade/
(första svaret) - jag hade inte tid
- ah, jag förstod att du hade mycket att göra!

wtf, jag hade inte tid att snacka med dig för du
är som ett jävla plåster och jag hade hoppats
slippa prata med dig idag. låter du mig inte va så
kommer jag snart att snurra in min i en vit tröja
och skrika i ren frustration...




.. ah precis sådär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0