witch doctor - cartoons

sitter på franskan tillsammans med mina små
franska kompisar (dom är såklart svenska men läser franska).

fröken rita sitter brevid mig, för att förklara varför detta är så
speciellt tänkte jag förklara lite om rita!
-under uppstarts veckan på båstad privata då ingen kände
varandra sprang rita runt och "lekte katt" och bet folk i benen!

hon är sööööt

nu sitter hon på flashback och tittar efter äckliga sår,
avvikande sexualliteter och andra trevliga ämnen.


hon äter tush oxå
- och snygg och sånt med !

*nej, jag är inte avis*


Kommentarer
Postat av: Big R

het brud. msn?

2010-04-18 @ 19:17:44
Postat av: Big R

het brud. msn?

2010-04-18 @ 19:18:33
Postat av: Big R

men vafan

2010-04-18 @ 19:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0