black eyed peas - alive

lördag, och två dagar till skolan börjar!
de har varit ett hyfsat bra lov!

ni ska gå en överblick :D

fredag: träffade mister kåsa, mister sturesson, mister oskar och fröken hanna myhrman.
lördag: film och sånt med alexander
söndag: alexander
måndag: baka med kåsa (tårta till hanna - hennes födelsedag idag) väla med alexander
tisdag: alexander , bowling med gamla kompisar
onsdag: tandläkaren, match, fest
torsdag: glasskväll med tjejerna + toffe & jolle
fredag: match, träffat min man
lördag: idag blir de nog plugg, måla lite på rummet, ta de lugnt och
sen äta räkor ikväll... jag älskar räkor!

har hittat en jätte bra bild, som representerar en bra sak..


ser ni, mitt jävla hår.. som är lockigt och bajsigt!
men om jag har tur, och låter håret växa sig långt och fint kanske
de blir som på bilden!
sååå jävla snyggt !!!!

sitter och tittar på curling - och även om man vet
att dom vinner så är de rätt spännande.. nu ska jag måla
på mitt rum , tjing tjong china!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0