soko - I'll kill her

de är helt sjukt mina fina läsare!
jag har inte skrivit något på hmm..
många dagar och ändå så fortsätter ni att titta.

jag älskar er, och älska är ett muchos grande starkt ord !

nu ska jag skiva om en sak som hände mig, i rosengård igår!
vi skulle spela innebandy match va, och vi kommer in
i en hall där runt 20 små killar spelar FOTBOLL

(haha, där var en liten blek, långsmal med glasögon
som såg ut precis som "mclovin" i "supersugen". )



anyway efter att vi bytt om hade folket fått upp särgen(?) och vi började
spela. i mitten av första är de en jävla rövhåls mormor som typ..  ah var lite
arg och så, så när jag skulle ta bollen från henne så började hon skrika på
dommaren och allt sånt tönteri, så sa han att de var schysst (ofc, jag är för de
mesta snel)
så bara för att hon höll på så höll jag fast henne, så blåste dommarna av (såklart)
och vad gör denna hemska kvinna ?
och drar klubban stenhårt mot mig = eftersläng.
och träffar min lilla, vackra, helt oskyldiga hand.. så än idag kan jag knappt röra fanskapet!

åååh , de var en i motståndar laget som var edentisk med carolina klüft,
super super super jätte enormt coolt!

Kommentarer
Postat av: JudithK

Du är kär Annie, det är därför du aldrig skriver ;) Ts!

2010-02-13 @ 18:17:26
URL: http://judithk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0