vad i ............. ?

 

alltså vad i helvete är de här, här sitter och tänker.. amen, aron är ett
fint namn.. kanske ska ge honom en chans att visa vilken rolig filur han är,
björn gustafsson var ju sjukt bra på sin tid liksom...

så får jag de här, jävla ljudboks uppläsare.. aldrig varit med om en sämre komiker!
allvarligt.. bästa skämtet är "hon sa att hon gillade farliga killar, så jag sa att jag hade aids"
och de var som sagt de bästa....!!


(dock kan ni kolla "liknande klipp" med öz, nor, magnus betner och johan glans! - sjukt roliga)
om ni vill bli komiker testa om ni är bra först är ni snälla så vi slipper en till
... ja sån som han där uppe.. fan!!!


Kommentarer
Postat av: jessika

Nej usch! fast jag tyckte inte att det med aids va kul utan de med att alla negerar ser likadana ut, förutom Eminem, det är nått speciellt med honom xD Det va kul! Fast bara det!

2010-02-26 @ 17:08:33
URL: http://yesdiskmedel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0