various artists - alex on the spot

idag är de dags för uppdatering, dels för att jag hittat
en as skön låt och dels för att de är bad imorgon (!!!!)

hm, bad? - vad innebär de!?
jo de ska jag berätta, springa halvnaken inför halva skolan.
de är var de innebär ;o
men självklart bangar jag icke (pik till alla er slackers som skiter i de)

jag har hållt en strickt (hmmmm?) diet i en månad för att få den perfekta
kroppen till detta tillfälle.. men så klart skulle rita haavimb fylla år idag
och en månads diet blev då HELT rasserad..
de är bara dårskap att sätta fram chips&dipp, glass med hallon och aladin choklad
under näsan på mig ;s
så nu är de bara att börja räkna dubblehakor för min del ;(


(jag på badhuset)

hmmm.. nu ska jag iaf ner i duschen och öva simning inför imorgon !
tack hej leverpastaj !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0