will.i.am - big and chunky

tjenixen, nu har jag varit och badat.
jag tycker faktist de är rätt roligt att bada
big minus är dock att man får russssin-fingrar (hatar de)

på badhuset såg de andra tjejerna några pojkar som typ
va taskiga mot en annan liten kille..
jösses vad elak man var när man var liten egentligen!

kommer ni ihåg när "tönten" kom fram och de fick vara
med och leka och hur man tittade och svarade :
- tyvärr, man kan bara vara fyra i denna leken!
* eller hur man sa till alla att gå och gömma sig så att inte
"tönten" hade någon att fråga om den fick vara med.
inte utan att man skäms lite såhär i efterhand!
men men...
och på tal och barn och badhus, jag hatar barn i badhus,
helt ärligt, dom tar inte hänsyn till någon utan skvätter
och skriker och är bara allmänt överallt! INTE OKEJ



min kära pojkvän fick mig även att "bada" i snö i bara bikini...
jösses - de var kallt kan man ju säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0