- farmville special!

nu ska jag skriva om något.. eller rättare
sagt någon .. som "hände" mig igår!

nåväl, vi sitter någonstans i malmö krokarna,
i ett omklädningsrum och väntar på att vår innebandy
match ska starta, alla är trötta.. och lite bittra eftersom
vi skulle få vänta i 1½ timme.

vi börjar då dela ut nummer (man har ju ett nr på ryggen när man
spelar innebandy va) och allt är väldigt seriöst!

de är då mister kim (tränare) bryter in med de knäppaste
jag hört på länge!

(kim) - tjejer! vilka här har facebook?
*wtf, har vi fått ngn info på facebook konstigt*
(alla) - jo, ja , jo, ja!
(kim) - är de någon som spelar farmville..
för isf måste ni bli kompisar med mig, jag behöver två kompisar
till för att levla!




detta är bara några av dom inbjudningarna jag fått av mister kim..
plötsligt fick nörd en helt annan mer betydande betydelse!



oooch för att även få personer som alexander att uppskatta min blogg ska jag skriva
en rad om vad som hände mig i morse (en liten dålis- om honom)!
nämligen .. plötsligt blev vårt "förhållandeskap" allmänt på facebook !
och alla vet ju att man faktist inte har ngt förhållande fören de kommer upp på fejan!
lalalalala .. ah jag mår rätt bra faktist, plus att jag har fått massa "grattis" av folk
(eller ah , en folk och resten trodde att jag fyllde år och sa grattis ändå)
ehum... vad nu de ska betyda?

ah så nu vet ni, jag har skaffat mig en snygg man... jag är rätt nöjd! ;)

Kommentarer
Postat av: en gullig kille som plattar håret

han är nog rätt nöjd han med...!

2010-01-21 @ 00:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0