how about 2009 ?

jaha hörreni, såg på jessikas blogg
att hon gjort en liten resumé av år 2009 och insåg
plötsligt att jag oxå var tvungen att göra de!


så vart börjar man, jo nyår 2008-2009 såklart!
i armarna på en vilt främmande max nilsson hos en vilt främmande
oskar persson firade jag mitt nyår!
då visste jag varken vad båstad privata eller halland hade att erbjuda!
utan där och då gick jag fortf i helsingborg på mitt vackra cultura!

fest hos alma olsson blev mitt första fall av "sjuk fest" där jag
hoppade runder full som en kastrull (på öl- aldrig mer)
och drack turkisk peppar shot och pratade med en hel rad främmande
människor.

en dag i början av året bestämde jag mig för att jag saknade min
hanna myhrman aningens för mycket och bestämde mig strax där
efter att byta skola till båstad privata gymnasium här fick jag lära känna
folk som philip karlsson, den föredetta främmande oskar persson
och alla andra härliga GM-folk som gör min skoldag
en aning mer upplyst!

GM08 - vilka människor, vilken klass!

fest hos jessika svensson resulterade i att jag och johan falk
gick genom laholm klockan halv 8 på morgonen där destinationsmålet
var frukost hos lina paulsson.

men jag fick oxå se BPG's dåliga sidor i "överlevnadsveckan"
där dom gula hyenorna .. dvs.
jag, hanna myhrman, sara velin, ellinore hansson och lina paulsson
kämpade oss igenom 4 dagar ute i vildmarken för att komma
på en oförtjänt jumbo-plats i tävlingen.

de var även nu jag fick befara madison, en sommarkväll brevid
polishuset med elin myhrman, isabelle wallgren och louise
johansson
fick mig att bestämma att jag och madison inte passade ihop!
 
alla fina hjärnarps kompisar gjorde även dem sin beskärda del!
midsommar hos alexander gustafsson & senare till caroline olofsson
ledde till att min mobil blev snodd .. jag letar fortf efter tjuven!
solia sommardagar förgylldes av jenny nilssons hemkomst från
sundsvall och mysiga bpg-fester på stranden blandat med äckligt jobb på
ängelholms golf bana.

när de snart vad dags för höst var de bara att konstatera att saker och
ting förändras och nu har jag blivit lite äldre (17 - i augsti).
den största förändringen var den största och mest tragiska förändringen
i mitt liv.
rasmus olsson - livet är inte rättvist och inte döden heller,
den 16/8 lämnade en av de vackraste människorna på jorden oss..
gud tyckte väll att de var dags att ta tillbaka sin ängel, snål jävel
vi behöver ju dig här nere ..

smärtan av att förlora en vän är ingenting som går över under en
vecka, en månad eller ens under ngra år.. den kommer alltid finnas där!

strax efter kom de fruktansvärda beskedet att vår, allas
nikolai sneckenborg precis blivit oppererad för cancer..
detta beskred var nära att ta knäcken på inte bara mig utan många andra oxå!
kaka på kaka är aldrig en bra kombination.. de blir för mkt!

cecilia benssons fest blev en vänding i mitt liv och jag träffade en som kom
att komma en mycket speciell kille för mig, nämligen alexander skoglund.

fester och bus kom runt varandra under hela hösten och nya vänner har
hittats.

titti missade 12 slaget pga lite för mycket mouserat vin och
jag fick en perfekt avslutning på året 2009 ...

upp till bevis.. blir 2010 ännu bättre? ;)








Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA.. din lilla härmis.. :D men visst är det kul att kolla igenom vad man har gjort..

2010-01-13 @ 15:59:38
URL: http://yesdiskmedel.blogg.se/
Postat av: Lina

ANNIE :D

2010-01-13 @ 21:32:20
Postat av: Kåsa

Dags att uppdatera? :D

2010-01-17 @ 13:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0