festmetoden - smart och rolig

mycket text !!!!


nåväl lusstikurrar, vad har då jag fått
ut av detta välbehövliga vinterlov?!

ja - en hel del faktist, och ja vad ska man säga!?
jag är nöjd!

hmm jag har funderat (nu igen!)
och tänkt på de faktum att alla alltid säger:

"men vafan, ööööh .. jag hatar bloggar som bara
pratar om hur deras fucking dag har varit... blablabla"


men snälla vänner och bekanta, vad ska vi dödliga
skriva om då!?
jag menar dom "stora" bloggarna kan skriva om typ en
sko och alla bara " amen guuuuud, va intressant"

för en sko är ju rätt mkt intressantare än en händelserik dag... right?


själv är jag en stor bloggläsare och läser alla möjliga bloggar
och jag är berädd att hålla med.. "min dag har varit... " bloggar är inte så
kul att läsa, men de är inte mode bloggar heller?!
jag anser bara att de finns en läs-värd blogg
och de är "annies favorit"


läs den och njut, nu ska jag ner och göra lite rostemackor
och sen ska jag minsan titta på "den lilla kyckligen"

- hah, har för mig att den är skit dålig... men men!


Kommentarer
Postat av: Sohlberg

Många bloggar är ju ändå personliga och många av ens vänner och familj läser och dem vill ju faktiskt läsa om vad man gjort =)

2010-01-11 @ 01:03:58
URL: http://sohlberg.blogg.se/
Postat av: Lina

Länken funkade ju inte :(

2010-01-11 @ 11:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0