john mayer (with taylor swift) - half of my heart

idag har de varit en relativt bra dag..
vaknade brevid världens finaste kille
och dagen började med att alexander kliade
mig på ryggen..  kan dagen bli annat än bra!?

efter skolan åkte jag, kåsa, oskar och jonte myra
till väla. tänkte köpa den mega fina bh;n men insåg
att den nog va rätt ful på mig ändå.. köpte ist
en tröja som jag tänkte ha på jessikas 19års fest imorgon
och hårfärg så jag får lite tidsfördriv ikväll.. bra tänkt va?


när jag kom hem så säger mamma:
"annie nu ska du få se, jag har köpt skor till dig"
min spontana tanke:
*fan, mamma har köpt skor som jag ska behöva ha hela vinter fan*
(jag hatar vinterskor)
(jag hatar mammas smak på kläder & skor)

kommer in i köket .. och WOW- dom finaste vinterskorna jag sätt
på länge!
tack mammmma !

När jag var på väla tänkte jag även köpa den nya wells drickan
för att den är himmelriket i en flaska, men kände att jag inte ville lägga
pengar på de... vad händer!?
JO MAMMA HADE KÖPT HEM EN SÅN SOM JAG FICK !



slutsats : mamma är bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0