sonic palms - on the beach

jag hatar att höra ngn annans
cd skiva, speciellt på uppvärmningar
och liknanade..

varför?: för att man hör en skit bra låt
och tänker, den vill jag lyssna på när jag kommer
hem!
men vad händer, jo.. när man kommer hem är man
helt körd i huvudet av all innebandy och kommer varken
ihåg melodin eller texten i låter och därför förblir låten okänd!

jösses..

just nu sitter jag i skolan i en röd soffa
och ja.. läser bloggar, kollar facebook ..
härlig engelska lektion, aight!?
fantastico - inte visste jag att jag skulle
få fördel av att glömma min bok hemma !

-ööh, annie de är väll ingen föredel..
du kommer ju komma sjukt mkt efter !!! -


helt ärligt, spela roll..
- jag är bäst, jag löser de!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0