taio cruz - break your heart

aloha!
idag har jag inte gjort så mkt.
var ute och sprang imorse och sen gick jag en runda strax
efter.. skulle egentligen till solariet men de var visst stängt - damn!

detta har resulterat i att jag har funderat en hel del
på massor av olika saker.

nr1 - vad i hela helvete skulle man gjort om
man mötte en varg i skogen!?

alla säger ju att människan är överlägsen alla andra
djur, hmm säger jag om de!
klart vi är väll inteligentare och allt sånt där och "vi"
har vapen och sånt men jag menar.. om jag,
annie "vapenlös" lönnberg möter en varg i skogen
vad fasiken har jag att sätta till?
ska jag börja prata lite diplomatiskt med den och
be den att låta mig va?


"käre herr varg - låt mig gå, du vet att min pappa är
metalt överlägsen din pappa"

slutsats: jag tror jag måste börja öva lite expolisivitetslöpning
kombinerat med distans.. jag tror nämligen att vargar har rätt bra
kondis!


nr2 - varför säger alltid mina föräldrar att klockan är
mycket mer än vad hon egentligen är när jag är lite sen?

vill dom helt seriöst att jag ska få psykbryt?
jag vet ju att jag är sen, dom behöver ju inte stressa mig ännu mer?
- självklart blir jag inte stressad av de dock, även om deras
avseende nog är båda de ovanstående påståendena!
jag har varit deras dotter i lite mer än 17 år och jag vet att när dom säger
att klockan är 20 över så är hon egentligen högst 15 över!
och självklart kollar jag alltid klockan själv för att vara säker.

slutsats : jag är för smart för dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0