waka waka iiihao !

har ni någonsin haft en sånt mega begär!
jag har de right now.. fick de idag.. av något
som jag egentligen verkligen inte borde få begär av..

jag vill ha en sån BH som typ massa stora bloggare har köpt,
vet inte riktigt vad dom heter.. men ah, skit snygga!
vill ha den BHn NUUUU!



suck- annie bli inte en sån shoppinggalning, de gillas inte!

skitkväll btw.. massa strul med innebandyn, just nu orkar jag inte
med innebandyn alls faktist!
känns tradigt, med tanke på att jag faktiskt spelat i .. hmm snart 11 år!
haha, jag vet jag borde va proffs.. men icke ;)

mitt sockerbehov har börjat gå ner oxå, jag är inte sååå sugen på
godis som innan.. även om socker suget slår till lite då och då!


hihi, nu har jag uppdaterat.. inget jätte kul!
men jag måste ju faktiskt göra ngt för att ni som läser
min blogg inte ska få dårdimpen!
- ska lägga in lite roliga videor sen oxå , så ni får lite kulis!

nu ska jag sova och kolla klart på monster vs. aliens
har snart sätt alla sånna "bortglömda" picsarfilmer - love them


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0