whatcha say - jason derulo

hallihallå, nu är de dags att ta itu
med bloggen igen och börja uppdatera
lite mer.. varit lite off sen jag kom hem
från marocko, har inte direkt funnits
jätte mkt att skriva om .. har mest kollat film/serie
och chillar i 8 dagar!

just de - gott nytt år
jag firade med skogis och co.
hos greta... med andra ord och lite
"högre eller lägre" kort spel där titti utklassade
oss andra genom att helt enkelt förlora mest
och tillsist bli lite ... rund om fötterna!
(har tyvärr inga bilder)

jag måste säga att de var det
kallaste nyåret på länge.. de är så tråkigt
för oss tjejer.. vi vill klä oss i kläningar/kjolar
och liknanade och vad säger man .. sviiiin kallt
att titta på raketer!

nu orkar jag inte skriva mer - hejsan svejsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0