starstrukk - 3oh!3

nu ska jag strax iväg och jobba,
visst är de orättvist.
när vissa får jobba hela dagen, får andra (rita haavimb)
påbörja sin resa till India!

jag har oxå varit i indien, två gånger FAKTISKT.
där är alla människor snälla och på gatorna luktar de
en blandning mellan bajs och avgaser... men jag gillar de ändå!




min sötis katt, som jag är tosig i... haha, han ville va uppe
på skåpet med dom andra katterna, och ja han satte sig faktist mitt
emellan dom på precis samma sätt ett tag där.



haha, eftersom skåpet var så högt fick jag hjälpa lillen ner.
tror nämligen att dragningskraft blandat med bamses enorma tyngd
hade lämnat honom som en liten pöl om han hoppat ner själv.

well well nu ska jag nog börja göra mig i ordning. ciao ciao

Kommentarer
Postat av: hasse

hehe vilken finfin kisse ;)

2010-06-08 @ 15:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0