chiddy bang - kids (MGMT remix)

asså helt galet, vad glad jag blev när jag
loggade in på bloggen idag...

varför?
JAG HAR FÅTT TVÅ FRÅGOR
- feel good, det är detta som får mig att vilja
börja blogga på allvar igen.
hmm, första frågan!

Från:http://djustd.blogg.se/
Brukar du få elaka kommentarer och hur handskas du med det i så fall? Själv vet jag inte vad jag ska göra längre... :( Kram!

svar: hm, jag är inte någon väldigt stor blogg och får inte så många elaka kommentarer faktist!
när jag var liten fick jag en heldel dock, eftersom mina tänder stod lite åt alla håll.
jag har väll lärt mig att ta skiten och inte bry mig så mycket.

folk som är elaka är inga personer jag tänker lägga min dyrbara tid på - dom är inte värda de!
folk som däremot är snälla är värda uppskattning tillbaka - dom är värda att lägga tid på!


Från: sanna
vilka bloggar är det du läser? jag läser http://elinanorlen.blogg.se och http://kenzas.se, det är mina favoritbloggar :)

svar: jag har ganska många bloggar som jag kollar flera gånger om dagen,
kenzas.se, lisaplace.devote.se, tyras.se, bunnys.se är mina "flickfavoriter".
här hämtar jag inspiration och liknande.
den bästa underhållningsbloggen är : rici.se  som är en skruvad, helrolig blogg
som alltid för mig att dra på smilbanden.

sen kan jag väll inte neka att jag läser kissies, paows och dom bloggarna
oxå lite då och då.. MEN dom är inga favoriter.


åh vilken bra dag, fråga gärna mer om ni känner för de.
jag känner mig nämligen uppskattad - yey me!


Kommentarer
Postat av: Mr. Lönnberg

mmmmh, så snyggish du är :D <3

2010-04-01 @ 14:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0