i only wanna be with you - voltbeat

yey, you know what?

jag har fått min första ... ehum fråga (eller vad de nu var) ?
iallafall :

här kommer mina tips på vad man kan göra på en tråkig dag:

ja hörreni, jag själv har ju aldrig en tråkig dag - skratt* 
och när jag väl får de blir jag mest vresig!

vad som faktist piggar upp när man är trött och arg
och framför allt har tråkigt är att sticka ut och springa/gå en runda!
man får frisk luft och blir genast på bättre humör!
och när man kommer hem är man så trött att man inte orkar
hitta på någonting ändå.

för er som inte är så fysiskt intresserade
kan ju alltid slå på en film, kolla lite på internet, eller
kanske göra något kreativt!?

själv gillar jag att sy och spela musik. 
göra om gamla byxor , tröjor till nya mer användbara plagg!
något att göra - samtidigt som man får något bra ut av de!
- eller kanske ta en liten truddelutt på gitarren!


nå vad jag egentligen tänkte skriva idag är att jag har fått ett craving
så sjukt stort att jag måste åtgärda de inom de senaste dagarna
annars kanske jag dör!!



de här är en av guds tecken till mig.
- jag såg nämligen dessa på en tjej på facebook, som jag förövrigt inte känner!
vilket gör de svårt att fråga vart hon köpt dem!
så när jag kollade min dagliga blogg runda ( tittar på mina 4 favorit bloggar )
vad händer, en av dessa nämligen bunny anser även hon att dessa är snygga !!!!
och har lagt upp dom och berätta VART DOM ÄR KÖPTA!

bikbok - här kommer jag (;


Kommentarer
Postat av: djustd

Brukar du få elaka kommentarer och hur handskas du med det i så fall? Själv vet jag inte vad jag ska göra längre... :( Kram!

2010-03-29 @ 03:34:46
URL: http://djustd.blogg.se/
Postat av: sanna

vilka bloggar är det du läser? jag läser http://elinanorlen.blogg.se och http://kenzas.se, det är mina favoritbloggar :)

2010-03-29 @ 19:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0