maskinen - dansa med vapen

nåväl.. nu tänkte jag skriva lite om mig själv!
nämligen 5 sanningar om mig själv.... !!
(tror nämligen inte jag kommer komma på fler än 5)

1. När jag duschar torkar jag mig ALDRIG på ryggen

2. Jag går aldrig två gånger om jag ska hämta saker utan staplar
de hällre sky högt (de får bära eller brista)

3. Jag tror att hicka beror på att någon tänker på en - de låter fint så varför inte!

4. Jag vill va sjukt cool och ha värsta attityden, men så är icke fallet!

5. Jag tycker de är döroligt att slåss, men blir sur så in i bomben om ngn slår
så de gör ont på mig!




(lite gamla bilder på mig- jag tar aldrig foton på mig själv längre, sad but true)

sådär ja, ni får mer en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0