maskinen - pengar

hallå allihopa,
drömde en dröm inatt om att jag var storbloggare!
jag vet inte vad ni tror, men detta är kanske ett tecken
på att jag ska fortsätta skiva och bli lite aktiv, de är många
som klagar på att jag inte är aktiv längre...hmm!

klockan är halv 1 och jag sitter i min pojkes säng och väntar
på att han ska komma hem från gymmet.
ikväll blir de till att redovisa vårt miljöprojket som vi hållt på med hela
veckan!

tror jag ska titta på avatar på datorn och sen börja fixa mig, jag tänkte
nämligen försöka va snygg ikväll.. ska nämligen träffa alexanders pappa för första gången!


- HJÄLP!
de är som en film, första mötet med föräldrarna!
men vi får väll se - rapporterar självklart, speciellt om de går dåligt
för de är roligare att läsa om ! haha..



jag är sugen på choklad...
jag äter alldeles dör mkt skit nu för tiden..
jag ska skärpa mig... snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0