franz ferdinand - take me out

måste be om ursäkt för super dålig uppdatering!
började skriva i torsdags men när jag insåg att
de inte gick att lägga upp en bild så
lackade jag och sket i de!

hmm vad jag har gjort då!?
onsdag:
passade jag systers unge jonna och upptäckte
hennes nya lilla bebis... en liten maine coone katt!

och för er som itne vet vad en maine coone katt är
så får ni ett exempel här :



helt enkelt .. stor katt!
fast matildas var fortfarande liten, ska lägga upp någon bild sen!

efter de var de mys med älsklings alexander
och även dagen efter var de mys med alexander ...
(nej vi umgås inte för mycket (; )

och igår träffade jag jenny och elin, sommar slingningen är nu mera på...
de innebär, ljusbrun/orange.. haha sen brukar de alltid blekas lite
mer i solen!

men VART ÄR SOLEN!?

efter de var vi på en akward fest som slutade med att jag fick ett eget marabou choklad
och tre cider att dricka på 10 minuter!
och efter lite fusk och glasbyten klarade jag de... maha!

idag blir de 18års fest hos jenny
... resultatet kommer imorgon, ska ta med kamran tänkte jag!


Kommentarer
Postat av: hasse

Vill oxå ha en stor fet katt =)

lite tortyr och ha katt i lägenhet bara :P

2010-05-08 @ 13:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0