lars winnerbäck - balladen om konsekvenser

måste bara säga att denna låten är underbart rolig,
lyssna och avgör själv vad den handlar om !!

otroligt härlig dag, slutade vid 12 och nu har jag bara
suttit i soffan och tittat tv, pluggat lite och nu precis
så pratade jag lite med systeryster om körskolan.
-förhoppningsvis börjar bli körare nästa månad (juni)


jag tänkte faktist vara så pass duktig att jag drar ut och
springer en runda alldeles snart också, snälla SÄG ATT JAG ÄR DUKTIG!


imorgon är de BÅSTAD KAMPEN
3 skolor
3 sporter

och båstad privat gymnasium, måste vinna!!!!




heja på oss´imorogn, och speciellt på dorentina som ska tillbringa
eftermiddagen i en gorilladräckt ( som maskott ! )


Kommentarer
Postat av: hasse

Du e duktigt!

2010-05-30 @ 23:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0