phineas and ferb - s.i.m.p


(för att de var en sjuk konstig version jag la upp sist)

dessutom får jag väll säga att jag känner mig som den stackars killen på videon,
uppriven! och nej jag vill inte köra upp en fjärkontroll i baken och klä av mig alla kläder på
ca 2 sekunder...
och nej de beror inte på att mamma har stängt av mitt world of warcarf accout även
om man skulle kunna tro de!

jag är stressad, har sjukt mycket denna veckan och de tar död på mig!
saken görs inte bättre av att helgen lär vara full smackad, pengar in och pengar ut
och annie är pank vilket gör mig ännu mer stressad! dessutom skiter sig allt jag sett
fram emot!
bläääh vad hände med annie som inte kunde känna stress..?

ahja, plugga och sova !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0