sum41 - no reason

sitter här efter en låg gårunda med far min!
vi har uppe i svenstorp och tittade på något fantastiskt!

johannes, hannas kusin, har nämligen skaffat sig ett
alldeles speciellt husdjur... en liten rävunge!
den är helt enkelt bland de sötaste jag någonsin sätt!



ni får även en bild på syrrans nya kattunge som jag berättade om igår!



och till sist en bild på .. jag vet faktist inte riktigt vad de är för art!?



någon som tror sig veta.. får gärna lägga in en kommentar!?

någon som nästan är lika söt som rävungen är min pojkvän som ligger här
brevid mig och sover.. hård kväll igår!
kanske lägger upp lite bilder senare, eller imorgon! (:

Kommentarer
Postat av: hasse

Är det en björn?

2010-05-09 @ 21:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0