the first kiss - 3oh!3

hahah, min statestik är kör i botten!
böl* har väll bara mig själv (OCH MIN POJKVÄN) att skylla!
jag skyller gärna allting alltid på min pojkvän, de är
grymt praktiskt ! haha

imorgon ska jag springa halva änglamilen
(för er som inte kan räkna själv - 5 km)
på under 24½ minuter.
förstår ni vad snabbt de är, man måste då
springa 1 km (1000 m) på 4.40 minuter!

det lär bli en ångest laddad lördag!

ikväll däremot lär bli bra, grilla och spela
spel med hanna, johanna, myris, ossy och kåsa!!

okej då måste jag bara fråga, varför är de nästan alltid
så att de är killar som får smeknamn och aldrig tjejer!?
och varför får alltid killar så konstiga smeknamn!??

vi jämför:

jonatan sturesson - jonte myra eller myris
dorentina berisha - tina

hmm..!
jag behöver ett jäkligt coolt smeknamn tror jag...
typ killer-annie eller ngt, rätt coolt va!?





Kommentarer
Postat av: Kåsa

Långt ifrån coolt!

2010-05-29 @ 21:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0