rasmus seebach - natteravn

alexander skoglund är nu officiellt en toffel.
- han erkände de själv!

annie och alexander är ute och handlar i ängelholm,
dom går in på JC där annie upptäcker en super mega läcker
kill tröja!!
tyvärr är inte jag kille och därmed är de ingen tröja för mig!
men lyckligtvis hade jag ju faktist min respektive med mig,

ENNN KKKKILLE!

därför måste tröjan på honom, och voila så jäkla snygg!
tyvärr var de inte så att han tyckte om den lika mycket som jag.

så vi fortsätter att gå, annie känner sig ledsen att en sån snygg tröja
inte ska få bli använd, så hon börjar tjata! 

tjat
"alle snälla köp tröjan"
tjat
"hur kan du inte tka den är snygg, den var ass snygg"
tjat
"alle du gör ett misstag om du inte köper den"
tjat
"alle snälla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

tillsist går vi in på JC igen och testar jeans, OCH TRÖJAN!
och efter ytterligare lite tjat:

"okej annie, vi köper den bara för att du ska sluta tjata"
iiiih älskar min fina pojkis


Kommentarer
Postat av: Anonym

precis, köpte den enbart för du skulle sluta tjata...



Pengar är makt ;)

2010-05-13 @ 21:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0