hemmamys!

hej godingar!
ikväll blir det hemmakväll, det var längesen!
så nu sitter jag och min misse och tittar på hitta nemo!
har precis gjort massor med god tacos.
dock blev det typ mer över än när jag gjorde det,
äter inte så mycket som jag hade trott!

annars då, idag har jag varit galet bra.. och
städat mitt rum och spelat innebandy match!

slog minsan helsingborg på näsan! dom trodde att DOM
skulle vinna serien i år, men då hade dom inte mött
hjärnarps damer!!!

vinst med 3-2, sådan spänning!

Kommentarer
Postat av: Christian

Hej Annie,



Jag heter Christian och jobbar på uppdrag av Disney XD. Jag skulle vilja komma i kontakt med dig för att diskutera ett samarbete jag tror du skulle vara intresserad av. Hittade tyvärr ingen E-mail adress till dig så skicka mig gärna ett mail på [email protected] så kan vi fortsätta diskussionen där.



Vänligen,




Christian

Pronto för Disney XD

2010-10-27 @ 10:58:48
URL: http://youtube.com/disneyxdse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0